Home » Blog » Nieuws » Scholenzondag, 12 maart 2017

Scholenzondag, 12 maart 2017

Beste kinderen en ook jullie moeders en vaders en oma’s en opa’s!

Op zondag 12 maart om 10.00 uur hoop ik jullie allemaal te zien in de Brugkerk. Dan wordt daar de scholendienst gevierd.
Volgens mij zijn de kinderen van De Rank al druk bezig met het oefenen van mooie liedjes die we gaan zingen. Of met het maken van tekeningen om de kerk mee te versieren. Sommige kinderen zullen in de kerk een gebed of een Bijbelverhaal voorlezen. De kinderen van groep 6 gaan een toneelstuk opvoeren. De scholendienst gaat over de Goede Herder. Die Goede Herder is Jezus. Hij wil voor alle kleine en grote mensen zorgen zoals een herder zorgt voor zijn schapen.

Op zondag 12 maart zal er ook een echte herder in de kerk zijn om iets te vertellen over zijn werk. Ik vraag me af of hij ook nog een echt schaap mee zal nemen. En zullen er dan al lammetjes geboren zijn?

Ik hoop dat jullie er allemaal zijn om het mee te maken. Na de dienst krijg je ook nog limonade in de koorzaal achter de kerk. En er is koffie of thee voor je ouders en grootouders. Graag tot dan!

Ook namens de juffen Fien, Marlies en Wytske,

Dominee Willem Biesheuvel