Home » Blog » Nieuws » Sobere maaltijd 6 april 2022

Sobere maaltijd 6 april 2022

Wat twee jaar lang niet mogelijk was kan gelukkig dit jaar weer wel een sobere maaltijd in de veertigdagentijd.

Dit jaar op  woensdag 6 april om 18.00 uur in gebouw Honswyc aan de Dorpsstraat in Koudekerk. Een eenvoudige maaltijd van soep en brood waarmee we ons in de veertigdagentijd verbinden met al die mensen op de wereld die elke dag sober eten. De soep wordt door vrijwilligers vanuit de raad van kerken gekookt en bij deelname vragen we een bijdrage van € 6,- De opbrengst is voor vastenactie die de parochie houdt in de veertigdagentijd.

De campagne van Vastenactie in de veertigdagentijd 2022 – van 2 maart tot en met 17 april – staat in het teken van landrechten. Een belangrijk onderwerp, dat grote invloed heeft op mensen, natuur en milieu. Het zijn vooral de lokale gemeenschappen die de gevolgen dragen Mensen die van het een op het andere moment van huis en grond verdreven worden vanwege. van de wereldwijde behoefte aan voedsel en grondstoffen.

Aanmelden:

E-mail: raadvankerken@pknkoudekerk.nl