Home » Blog » Nieuws » Top 2000 relicafé – 28 december 2019 in Alphen aan den Rijn

Top 2000 relicafé – 28 december 2019 in Alphen aan den Rijn

Alphen aan den Rijn is een traditie rijker: vier kerken – Goede Bron, Lichtkring, Maranathakerk en Adventskerk – organiseren dit jaar samen het vierde Top2000-relicafé. Een swingende avond vol live Top2000-muziek met een boodschap: zaterdag 28 december in de Lichtkring!

Geloof, hoop en liefde
Het thema is dit keer ´geloof, hoop en liefde´. Bezoekers worden getrakteerd op live muziek, interviews met speciale gasten, en een pubquiz met veiling van lp´s voor een goed doel.

Goed doel
Er wordt geld ingezameld voor muziekinstrumenten voor de kerkdiensten in het Alphense detentiecentrum. Een geestelijk verzorger en vrijwilligers vertellen wat voor hen ‘geloof, hoop en liefde’ betekent.

Uniek

Wat maakt het Top2000-relicafé uniek? Dat is de ervaring dat muziek jong en oud verbindt, over kerkgrenzen heen. Door het Top2000-relicafé ervaar je dat veel liederen uit de Top2000 ook een Bijbelse boodschap hebben.

Kom je ook?

• Word jij enthousiast van popmuziek met een boodschap?
  • Of … ben je een kei in (pub)quizzen?

Dan mag je dit evenement niet missen!

Welkom in de Lichtkring, Amerikalaan 91, Alphen aan den Rijn. De zaal gaat open om 19.30 uur. Het programma start om 20.00 uur. De entree is gratis maar een gift voor de muziekinstrumenten is uiteraard meer dan welkom.

Sponsoring

De financiering van het Top2000-relicafé komt volledig ten laste van de genoemde kerken. Extra steun van particulieren en andere kerken is dan ook van harte welkom! Zo houden we samen dit Top2000-evenement in stand.

Draagt u het Top2000-relicafé een muzikaal warm hart toe?

Doneer uw bijdrage op rekeningnummer:
NL30 INGB 0003056920 t.n.v. CvK Prot Gem Alphen a/d Rijn-O/R
inzake Bijz. bijdr, o.v.v. Top2000-relicafé 2019.

Meer informatie:

Contactpersoon voor vragen:

Marina Kapteyn,

marinakapteyn@gmail.com

Adres de Lichtkring:

Amerikalaan 91,

Alphen aan den Rijn

Volg het Top2000-relicafé ook op Facebook: https://www.facebook.com/top2000relicafealphenaandenrijn/

Geplaatst: 23 december 2019