Home » Blog » Nieuws » TREF nieuws mei 2019 – Zomerfeest!

TREF nieuws mei 2019 – Zomerfeest!

Hier weer een bericht vanuit TREF. We zijn bezig met de laatste activiteiten van dit seizoen en denken met elkaar na over volgend seizoen.

Welke activiteiten gericht op de doelgroep van 0-50 jaar willen we komend seizoen organiseren, gaan we door met de Trefzondagen en hoe vaak is dan haalbaar? Naast het vaste jeugdwerk zoals kinderneven­dienst, basiscatechese en MUS blijven we ook steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden om mensen in deze leeftijdsgroep te binden aan de kerk.

Als je hier over mee wilt denken of ideeën hebt voor volgend seizoen laat dit ons dan weten en mail naar tref@pknkoudekerk.nl !

Komende bijzondere Trefactiviteit is op zaterdag 22 juni: TREF-zomerfeest op het strand!

Een feestelijke afsluiting van het seizoen met iedereen tot en met 50 jaar (en een beetje ouder) uit onze gemeente!  Natuurlijk met de jeugdvrijwilligers die zich het hele jaar inzetten voor de jeugd!.

Dit jaar gaan we met elkaar aar het strand waar we leuke activiteiten met elkaar doen.Aansluitend eten we een patatje of iets anders lekkers. We verzamelen om 15.00 uur bij de Ontmoetingskerk en we zijn rond 20.00 uur weer terug.

Kosten zijn € 2,50 per persoon en opgeven kan via mail: tref@pknkoudekerk.nl

Graag wel opgeven met hoeveel personen je komt, of je wel of geen auto hebt en zo ja, hoeveel personen je mee kunt nemen.

Tot ziens, tot TREF!

Kitty, Thera, Anita en Marjan