Home » Blog » Nieuws » Veiling voor de kerken – kavels gezocht!

Veiling voor de kerken – kavels gezocht!

It giet oan!

veiling

Volgens een nog altijd “betrouw­bare” bron zou hetgeen hierboven staat moeten betekenen: “HET GAAT DOOR”!

Nee, niet de beroemde Elfsteden­tocht; daar durf ik geen voorspelling aan te wagen. Maar wat gaat er dan wel door, waarschijnlijk?

Een veiling voor de kerken in 2018!

Omdat er door veel mensen nog vaak over de voorgaande veilingen wordt gesproken en het College van Kerkrentmeesters het geld goed kan gebruiken, heeft de Kerkenraad ons gevraagd om in 2018 weer een grote veiling te organiseren. Zoiets organiseren vergt echter een lange aanlooptijd en dat is dan ook de reden dat dit evenement pas voor 2018 staat gepland. Het lijkt dus nog ver in het verschiet, maar effectief houd je weinig tijd over wanneer je vakanties en vrije dagen aftrekt van de beschikbare tijd.Het komende seizoen zullen onze vergaderingen dan ook hoofdzakelijk gevuld worden met het organiseren van dit evenement.

Die lange aanloop geeft u mooi de gelegenheid om alvast na te denken over welke kavel(s) u straks wilt inbrengen in die veiling. Want zonder uw enthousiasme hoeven we er niet aan te beginnen. Uw inbreng bepaalt straks het succes.

Wij gáán er voor. U toch ook?
Later hoort u meer van ons!

De Geldwervingscommissie

Geplaatst: 17 januari 2017