Home » Blog » Nieuws » Voorbereiding 3e open-deur-dienst, wie doet er mee?

Voorbereiding 3e open-deur-dienst, wie doet er mee?

Thema: Doorvertellen

Op maandag 8 januari starten we met de voorbereiding van de 3e open-deur-dienst.
Deze 3e open deur dienst wordt gehouden op zondag 4 maart 2018.

Het thema is: Doorvertellen. Het doorvertellen van de Bijbelse verhalen over Gods weg met het volk van Israël en over zijn weg in Jezus is een centraal moment in het christelijke geloof.

Het moet een dienst worden waarin ook iemand die voor het eerst in de kerk komt direct snapt waar het over gaat. Een dienst waarvan we hopen dat u iemand uit uw kennissenkring wilt vragen om ook eens te komen. Deze dienst willen we graag met een aantal gemeenteleden voorbereiden. Wilt u ook meedoen? Het is niet erg als u één voorbereidingsavond niet kan.

Er zijn drie voorbereidingsbijeenkomsten op de maandag om 20.00 uur (tot 21.30 uur) in Honswyc.
Maandag 8 januari 2018
Maandag 5 februari 2018
Maandag 26 februari 2018

Aanmelden kan via mail: kerkproeverij@pknkoudekerk.nl o.v.v. “voorbereiding open-deur-dienst 4 maart”