Home » Blog » Nieuws » Wonderwolk – 12 mei 2019

Wonderwolk – 12 mei 2019

Een feestelijke kerkdienst waarin voor jong en oud veel te beleven is. Timo v.d.Heuvel zal deze dienst opluisteren met de Wonderwolk.

Het thema van de dienst is “Nu even niet”?!

Jona en jij in een spannend zeemansavontuur

Een stormachtig avontuur rond de Wonderwolk waarin de hoofdrolspeler het laat afweten en het publiek er voor zorgt dat het programma niet in de soep loopt. Tenminste, dat is de bedoeling. Maar wanneer de hele zaal als bont gezelschap mee vaart op een boot, valt de voorstelling bijna alsnog letterlijk in het water. Dan neemt het verhaal een wonderlijke wending….

“Nu even niet?!” is een stoere voorstelling vol muziek, poppenspel, theaterliedjes en meespeeltheater. Spelenderwijs ontdekken we van alles over de wonderlijke liefde en trouw van een bijzonder iemand die in de wolken is met jou en er alles voor over heeft gehad om er voor te zorgen dat je niet naar de haaien gaat.

Kom jij ook?

Datum: zondag 12 mei 2019