Home » Blog » Nieuws » Zomerzangavonden 2023, zing ook mee!

Zomerzangavonden 2023, zing ook mee!

Ook dit jaar organiseren wij weer zomerzangavonden samen met de andere kerken in Rijnwoude. Het thema dit jaar is: Zomerszingen Wat mooi dat het weer kan en mag en dat er zoveel bereidheid is bij de ker­ken in voormalig Rijnwoude om hier van harte aan mee te werken. Wat fijn dat er een voorbereidingsgroepje is, dat doet elke kerk voor zich. Dat geeft ook diversiteit en kleur aan de avonden. Fijn dat er zoveel organis­ten zijn die de zomerzang willen be­geleiden. Kosters en mensen die voor de koffie zorgen, staan weer pa­raat ons te ontvangen, de kerkdeur te openen, de klok te luiden en de koffie te zetten. We hebben met el­kaar gekozen voor een elke week terugkerend openingslied: In de veel­heid van geluiden (liedboek 283). Een lied van Sietse de Vries wat wordt gezongen op een oude wijs uit 1740.

Hoe mooi kan het zijn om met elkaar dit lied te zingen, van overal geko­men, drinkend uit de ene bron. Dus weet u welkom op zeven woensdag­avonden om 19.00 uur.

We starten op woensdag 5 juli.

Zing ook mee!

Geplaatst: 29 mei 2023