Home » Blog » Nieuws » Zondag 15 april 2018 poppentheater in de Ontmoetingskerk!

Zondag 15 april 2018 poppentheater in de Ontmoetingskerk!

Zondag 15 april 2018 – Gezinsdienst in de Ontmoetingskerk

Op zondag 15 april a.s. om 10.00 uur krijgen we weer bezoek van poppenspeler André Verhagen van poppentheater het @penstaartje. Jullie kennen hem ongetwijfeld nog van ‘Jan Kalebas’ en ‘Schaap 507’.

Dit keer zal hij de voorstelling “0 Blup oO” spelen. Een kleurrijke voorstelling gebaseerd op het boek ”de mooiste vis van de zee”. Guppie gaat samen met zijn opa op zoek naar Regenboog, de mooiste vis van de zee. Hij zou zo graag één van zijn schitterende schubbetjes willen hebben, niet voor zichzelf maar voor zijn opa. Opa is al oud, een beetje kaal en versleten en hij zou zo graag nog even willen schitteren zoals vroeger. Maar het mooiste visje van de zee wil niet spelen en niet delen. Als hij daardoor in de problemen raakt, komt er verandering in.

De voorstelling is geschikt voor kinderen vanaf 4 jaar, maar volwassenen zullen er evenveel plezier aan beleven!

Geplaatst: 12 maart 2018