Home » Blog » Nieuws » Bazaar 2022 – Veiling en lotenverkoop!

Bazaar 2022 – Veiling en lotenverkoop!

Dit jaar is de Bazaar ook weer terug, maar wel in een andere uitvoering. Er komt geen rommelmarkt maar een veiling. Deze wordt gehouden op zaterdagmiddag 5 no­vember a.s.

Nu staat of valt het succes van een veiling met een aanbod van kwali­tatief goede kavels. Vandaar dat we vanaf deze plek een oproep doen voor het aanleveren van mooie ka­vels. Dat kunnen tastbare zaken zijn, zoals curiosa en antiek, modeltrei­nen, design, kunst, sieraden, instru­menten en apparatuur maar ook ‘diensten’ zoals gebruik van uw vakantiehuis, een maaltijd bij u thuis voor een kleine groep, tuinonder­houd, et cetera. Laat uw fantasie maar de vrije loop…. We willen hier­bij graag wel een paar dingen af­spreken:

U biedt uw kavel aan, tot 15 oktober, middels een e-mail naar bazaar@pknkoudekerk.nl. Daarin vermeldt u:

• uw naam en telefoonnummer
  • een duidelijke omschrijving van hetgeen u aanbiedt, het liefst met een foto (voor de veiling­catalogus)
  • een minimale opbrengst; wordt dit bedrag tijdens de veiling niet geboden dan krijgt u de kavel re­tour. Er wordt per opbod geveild.
  • Er wordt geen levende have aange­boden.
  • Wij behouden ons het recht voor om aangeboden kavels te weigeren omdat ze niet passen in het beeld dat wij van een veiling hebben.
  • U kunt uw kavels aanbieden tot uiterlijk 15 oktober a.s., dit i.v.m. de tijd die nog nodig is voor het gereed maken van de catalogus.
  • Om logistieke redenen kunnen fy­sieke kavels pas in de week vooraf­gaande aan de veiling worden aan­geleverd. We nemen daartoe nog contact met u op.

Dus, heeft u iets waarvoor een ander wellicht bereid is om een flink be­drag neer te tellen, laat het ons dan weten!

Daarnaast zal binnenkort de loten­verkoop weer worden opgestart. Dat doen we net zoals eerdere jaren weer vanuit Onder Dak, op dinsdag­avond van 19:00-20:00 uur en don­derdagochtend van 10:00 tot 11:30 uur. We starten dinsdag 27 septem­ber a.s. en gaan door tot en met dinsdag 1 november. De loten zijn vanaf 27 september ook te krijgen bij bakkerij Van Kempen aan de Prins Bernhardstraat in Koudekerk en bij Ale Langhout in Hazerswoude-Dorp (Ambachtsplein). Tevens zijn ze te bestellen door een mailtje naar bazaar@pknkoudekerk.nl te sturen. De loten kosten € 5,- per stuk.

Tijdens de lotenverkoop in Onder Dak kunt u ook uw boeken voor de boe­kenmarkt inleveren.

Daarnaast hebben we ook een oproep gedaan voor streekproducten, meer informatie vind je hier

Alvast bedankt,

namens de Bazaarcommissie,