Home » Blog » Nieuws » Koffieconcert met Tjaco van der Weerd – 28 april 2024

Koffieconcert met Tjaco van der Weerd – 28 april 2024

Klik hier voor het programma: Programma orgelconcert 28 april 2024

============================================

Over enkele maanden hopen we de vernieuwde Brugkerk in gebruik te nemen en nemen dan echt afscheid van de Ontmoetingskerk. In het kader daarvan willen we nog eenmaal een koffieconcert organiseren en wel op 28 april. Ik ben blij dat ik mijn improvisatievriend Tjaco van der Weerd bereid heb gevonden om dat concert voor zijn rekening te nemen; niet geheel toevallig is hij voor die dag ook ingeroosterd om de kerkdienst te begeleiden.

Na die dienst is er koffie (wat ook de collega’s de gelegenheid geeft om naar Koudekerk te komen (we spelen nl. allemaal ergens anders, het is één grote puzzel), en om 11.45 uur vangt het concert aan, waarin we muzikaal maar ook verbaal terugblikken op de afgelopen periode. En ja, we gaan ook zingen. Het gaat een heel waardevol uur worden, en ik hoop u dan ook allemaal te zien. Rond 12.45 uur staat u weer buiten. Welkom!

Namens de orgelcommissie,

Chris van der Ouw